ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین لخظات انتظار

« . . . یا قومِهذَا إِبانُ وُرودِ کُلِّ مَوعُود ، و دُنُوٍّ مِن طَلعةِ مَا لاَ تَعرفُون. أَلا وإِنَّ مَن أَدرکَها مِنَّا یَسرِى فِیهَا بِسِراج مُنِیر ، و یَحذُو فِیهَا عَلَىمِثالِ الصَّـالِحِین ، لِیَـحُلَّ فِیهَا رِبقاً ، و یُعتِقَ فِیهَا رِقَّاً ، ویَصدَعَ شَعْباً ، و یَشعَبَ صَدعاً ، فِى سِترِة عَنِ النَّاس ، لاَ یُـبصِرُالقَائِفُ أَثَرَهُ ، وَ لَو تَابَعَ نَظَرَهُ . . . »

خطبه 150/ کتاب شریف نهج البلاغه

اى مردم اکنون هنگام فرا رسیدن فتنه هائى است که به شما وعده داده شده; و نزدیک است برخورد با رویدادهائى که حقیقت آن بر شما ناشناخته و مبهم خواهد بود.
.


دانسته باشید آنکس که از طریق ما ( مهدى موعود منتظر ) به راز این فتنهها پى برد و آن روزگار را دریابد ، با مشعل فروزان هدایت ره بسپرد ، و به سیره وروش پاکان و نیکان ( پیامبر و امامان معصوم علیهم السلام ) رفتار نماید ، تا در آنگیر و دار گره ها را بگشاید ، و بردگانِ در بند ظلم و خودخواهى و ملّت هاى اسیراستعمار را از بردگى و اسارت برهاند ، توده هاى گمراهى و ستمگرى را متلاشى وپراکنده سازد ، و حق طلبان را گردهم آورد ، و بدیگر عبارت تشکیلات کفر و ستم را برهم زند و جدائى و تفرقه اسلام و مسلمانان را تبدیل به یکپارچگى نموده و سامان بخشد
.

ادامه مطلب...

نوشته شده در سه شنبه 90/12/2ساعت 7:5 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

نماینده حوثی ها در کمیته سازمان دهی انقلابیون جوان، با بیان این که آمریکا و عربستان گردانندگان انتخابات یمن هستند، گفت: تحریم انتخابات ریاست جمهوری حق مسلمی است که قانون اساسی آن را برای افراد، گروه ها و احزاب قایل شده است.
 
"علی العماد" روز سه شنبه در گفت و گو با العالم اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری که امروز در یمن آغاز شده است تنها یک نامزد دارد و آن عبدربه منصور هادی است و این چیزی نیست که انقلابیون برای آن قیام کرده اند.
 
وی با تاکید بر این که این انتخابات با حمایت آمریکا و عربستان سعودی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در واقع این انتخابات به منظور اجرای طرح شورای همکاری خلیج فارس و مشروعیت بخشیدن به آن در میان افکار عمومی است.
 
نماینده حوثی ها در کمیته سازمان دهی انقلابیون جوان در ادامه گفت: هر کس در این انتخابات شرکت کند در واقع در امضای طرح شورای همکاری خلیج فارس شرکت می کند که زمینه ساز دخالت منطقه ای و بین المللی و به ویژه دخالت آمریکا و آل سعود در امور داخلی یمن است.
نوشته شده در سه شنبه 90/12/2ساعت 7:1 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

صدها عضو جنبش ضد وال استریت و فعالان اصلاح وضعیت زندان ها در تظاهراتی مشترک برای اعتراض به وضعیت زندان ها در آمریکا شرکت کردند.

به گزارش جام نیوز، سایت رادیو فردا، روزسه شنبه21 فوریه (2اسفند) نوشت : «صدها عضو جنبش ضد وال استریت و فعالان اصلاح وضعیت زندان ها در تظاهراتی مشترک برای اعتراض به وضعیت زندان ها در آمریکا شرکت کردند.
 
تظاهرات روز دوشنبه در مقابل زندان ایالتی سن کوئنتین در کالیفرنیا برای تاکید بر میزان بالای تعداد زندانیان و شرایط زندگی آنان صورت گرفت.
 
سخنگویان معترضان گفتند: «قوانین تادیبی ، بسیار خشک و فاقد انعطاف هستند.»
 
دادگاه عالى ایالات متحده در ماه مه گذشته (حدود 9 ماه پیش) اعلام کرد «که این زندان کالیفرنیا بیش از ظرفیت خود زندانى دارد و به «رنج و مرگ» بى مورد زندانیان منجر شده است.»
 
این دادگاه همچنین حکم کرد که تعداد زندانیان از 140 هزار به 110 هزار نفر کاهش یابد که حتى همین تعداد هم بیش از میزان ظرفیت این زندان است.»

نوشته شده در سه شنبه 90/12/2ساعت 7:0 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

تمام پلیدیها در خانه ای قرار داده شده و کلید آن دروغگویی است.

(بحار الانوار، ج78، ص377)

  

عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است.

(تحف العقول، ص448)

 

در مقام ادب همین بس که آنچه برای دیگران نمی پسندی، خود از آن دوری کنی

(مسند الامام العسکری، ص288)

ادامه مطلب...

نوشته شده در سه شنبه 90/12/2ساعت 6:58 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

<      1   2   3      

Design By : Pichak