ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین لخظات انتظار

حرکت عجیب اوباما در برخورد با یک دختر + عکس

 


نوشته شده در دوشنبه 90/8/30ساعت 6:21 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفت‌وگو با یک هفته نامه فرموده اند "کار فرهنگی خون می خواهد!"، با این توصیف احتمالا باید نقص های سایر دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی را هم در مشکلات پزشکی و خونی دانست. امری که حدس‌هایی به شرح زیر در مورد آن زده می شود:

دانشگاه آزاد:

این دانشگاه دچار زخم بستر شده است! سکون بیش از حد و تکان نخوردن از روی صندلی وقتی با تپلی بیش از اندازه همراه شود، باعث می شود تا این دستگاه فرهنگی و آموزشی دچار زخم بستر شده و حالا در اثر کوچک‎ترین حرکتی داد و فریادش بلند شود!

وزارت ارشاد:

بیماری این دستگاه فرهنگی لوچی چشم است که در زبان عامیانه به آن "چپول" شدن می گویند! این بیماری موجب شده است تا وزارت ارشاد هر نشانه ای که می‌گیرد، به یک نقطه دیگر شوت کند و در نتیجه کارهای فرهنگی‌اش نتایج عکس داشته باشد. البته برخی پزشکان ادعا دارند که این وزارت خودش را به چپولی زده است وگرنه خودش خیلی هم خوب می داند که دارد کجا را می زند! از آنجا که این امر در صلاحیت پزشک فوق تخصص است ما در آن ورود نمی کنیم.

صدا و سیما:

درد این دستگاه فرهنگی بسیار پیچیده بوده و به نوعی از چندین بیماری تشکیل شده است. چاقی مفرط یکی از بیماری‌های این دستگاه است که موجب کم تحرکی و بی نشاطی این مجموعه شده است. سرگیجه مزمن دلیل عدم وجود استراتژی مشخص و رو آوردن به رقابت با ماهواره هاست. اما مهم‌ترین بیماری این نهاد فرهنگی مبتلا شدن به اسکیزوفرنی معناگرایانه است که ماه رمضان امسال کار صدا و سیما را حتی به کما و تنفس مصنوعی هم کشاند. پزشکان معتقدند که اگر اعتماد به نفس بالای مدیران این سازمان و امید بیش از حد آنها به ادامه حیات‌شان نبود، امکان نداشت تلویزیون از این سکته جان سالم به در ببرد!

خانه سینما:

بیماری این نهاد یک‌جوری است که آدم رویش نمی شود بگوید. یعنی یک‎جورایی بیماریش چیز دار است. پزشکان معتقدند که خوردن پول‌های نشسته موجب شده است تا شکم این نهاد فرهنگی آلوده شده و در نتیجه به رابطه این نهاد با bbc و... ختم شده است. می دانید که برخی بیماری ها هم از این طریق منتقل می شود دیگر!

جریان انحرافی:

البته این جریان نه فقط در حوزه فرهنگ که در سایر حوزه ها از جمله اقتصاد و سیاست نیز بیمار است که البته ما به آنها کاری نداریم. علی ای حال در مورد مرض این جریان در عرصه فرهنگ، پزشکان معتقدند که بیمار مبتلا به انحراف بینی (همان دماغ خودمان!) است که این بیماری اثرات نا مطلوب فراوانی به جای گذاشت.

مثلا از آنجا که این جریان در امور فرهنگی کوته فکر بوده و بیشتر از نوک بینی خود را نمی بیند، این انحراف موجب شده تا بیمار نوک بینی یکی دیگر را با نوک بینی خود اشتباه گرفته و برای جذب آنها برنامه ریزی کند! یکی دیگر از صدمات این بیماری این است که راه تنفس سالم و طبیعی مسدود شده و بنابراین جریان انحرافی مجبور است از راه های غیر طبیعی به حیات خود ادامه دهد، حالا بگذریم که اصولا کمبود اکسیژن فعالیت مغز را تا حدودی مختل می کند!

 


نوشته شده در یکشنبه 90/8/8ساعت 6:4 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

به گزارش سایت اوباما، در جریان واکنش پلیس به اعتراضات مردمی در شهر اوکلند ایالت کالیفرنیا، ساعاتی قبل «اسکات اولسن» یک کهنه سرباز آمریکایی جنگ عراق دچار شکستگی جمجمه و ورم سر شد.


براساس گزارش روزنامه گاردین، «اسکات اولسن» در اثر اصابت مستقیم نارنجک اشک آور یا دودزا به سرش توسط پلیس، دچار شکستگی جمجمه شده و براساس اظهارات یکی از مقامات بیمارستان «هایلند»، وی در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.
«کیث شانون» یکی از همرزمان «اولسن» در عراق می‌گوید: «برای آنکه وضعیت اولسن ارزیابی شود لازم است یک جراح مغز و اعصاب دراین مورد اظهارنظر کند».

 

وی با اشاره به اصابت مستقیم نارنجک دودزا به سر اولسن می‌گوید: به خاطر این اتفاق، یک زخم هلالی شکلی در جلوی سر وی مشاهده می‌شود.
شانون ادامه داده «زخمی شدن توسط پلیس‌هایی که قرار است حامی ما باشند، واقعاً مایوس‌کننده است».
«کارپنتر» یکی از افرادی که «اولسن» را بخاطر فعالیت‌ در گروه‌های ضد جنگ می‌شناسد، نیز در این رابطه گفته است: «من از شنیدن این موضوع که کسی دوبار به عراق رفته و به سلامت به وطن باز گشته و اکنون بخاطر اقدامات پلیس داخلی آمریکا در بیمارستان بستری شده است، آشفته‌ام».
پلیس اوکلند در یک کنفرانس خبری پیش از این تاکید کرده بود که از نارنجک‌های نوری و صدادار علیه معترضین استفاده نکرده است.

شلیک بمب دودزا به معترضین هنگام کمک به اولسن
این تنها بخش از واقعه نیست به طوری که براساس ویدئویی که بر روی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، پلیس هنگام امدادرسانی مردم به این کهنه سرباز که بر روی زمین افتاده، به طرف آنها نارنجک دودزا پرتاب کرده است.
این اتفاق که در ویدئوی زیر مورد بررسی دقیق معترضین قرار گرفته، باعث برانگیخته شدن احساسات معترضین آمریکایی شده است.


نوشته شده در یکشنبه 90/8/8ساعت 6:1 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

نمی دانم چرا طی این 29 سال، هیچکس و هیچکس سراغ این جا نرفته بود! محلی که بیش از 150 نفر از رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و شرف و انقلاب اسلامی جان خویش را مظلومانه نثار کردند و تکه تکه شدند.

 
به گزارش فارس، حمید داودآبادی در جدیدترین مطلبی که در وبلاگ خود(خاطرات جبهه) تصاویری از ارتفاعات سومار که محل شهادت 150رزمنده گردان سلمان لشکر 27 محمدرسول الله است منشر نموده است.  خاطره این روز سخت نیز در پایان آمده تا نسل جوان بداند که چه خون هایی برای استقلال این مملکت ریخته شده است:
 
 
سرانجام آن چه را که 29 سال فکر و ذهنم را به خود مشغول کرده بود، یافتم.
 
روز سه شنبه سوم آبان 1390 (همین چند روز پیش) در زندگی ام هیچگاه کم رنگ نخواهد شد؛ چون یکی از ارزشمندترین روزهای حیاتم بعد از جنگ محسوب می شود.
 
در این روز عزیز، با استناد به یک عکس که 29 سال پیش پس از بمباران نیروهای گردان سلمان لشکر 27 حضرت رسول (ص) گرفتم، توانستیم محل دقیق آن روز سخت را بیابیم.
 
نمی دانم چرا طی این 29 سال، هیچکس و هیچکس سراغ این جا نرفته بود!
 
نه بچه رزمنده ها و نه حتی فرماندهان و مسئولین و ...
 
محلی که بیش از 150 نفر از رزمندگان اسلام برای دفاع از دین و شرف و انقلاب اسلامی جان خویش را مظلومانه نثار کردند و تکه تکه شدند.
ولی با همت برادر بزرگوار "سیدمهدی موسوی" و "جواد تاجیک" دو نسل امروزی که شدیدا در زمینه احیاء آن حماسه ها فعالند، توانستیم آن جا راشناسایی کنیم و بیابیم.
روز سه شنبه به محل دقیق بمباران سومار رفتیم. هر چند که متاسفانه متوجه شدیم آن جا درست وسط محلی است که قرار است سدی بر روی رودخانه زده شود و چه بسا تا یکی دو سال آینده کاملا به زیر آب برود!
 
نوشته شده در یکشنبه 90/8/8ساعت 5:59 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

بازدید نیکزاد وزیر راه و شهرسازی از تجهیزات پیش بینی هوا

تمرین تیم ملی فوتبال

حجة الاسلام"حسن ملک محمدی"نماینده مردم دامغان و‌"کاظم جلالی"سخنگوی کمیسیون امنیت ملی

جلسه هیئت دولت

حداد عادل در صحن علنی مجلس شورای اسلامی

 

سخنرانی مهدی غضنفری وزیر صنعت ،معدن و تجارت در مراسم اختتامیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران

صحن مجلس شورای اسلامی

صحن مجلس شورای اسلامی

صحن مجلس شورای اسلامی

کشتارگاه صنعتی طیور

همایش سراسری فرمانداران کل کشور

 

 

 


نوشته شده در یکشنبه 90/8/8ساعت 5:58 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

مردم خشمگین یمن، روز گذشته‌ آدمک پادشاه‌ عربستان و رئیس جمهور آمریکا را در صنعاء به‌ آتش کشیدند.

به‌ گزارش فارس ، روز گذشته‌ هزاران تن از مردم شهر صنعا با تجمع در میدان "التحریر" این شهر ، آدمک "ملک عبدالله‌" پادشاه‌ عربستان سعودی و "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا را به‌ آتش کشیدند.

بر اساس گزارش ‌های دریافتی ، تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهای ، حمایت روسای عربستان و آمریکا را از رژیم "علی عبدالله‌ صالح" محکوم کردند.



همچنین مردم صنعا درتظاهرات خود خواستار خاتمه حکومت سی ساله علی عبدالله صالح و تحول سیاسی در یمن شدند.

"علی عبدالله صالح " دیکتاتور یمن که‌ از سی سال گذشته‌ بر کرسی ریاست این کشور تکیه‌ داده، همواره‌ مورد حمایت آمریکا و عربستان سعودی بوده‌ است.


نوشته شده در یکشنبه 90/8/8ساعت 5:58 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

رئیس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی گفت: در 6 ماه نخست امسال 287 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، 59.4 درصد رشد را نشان می دهد.

به گزارش مهر، دکتر محمود خدادوست با یادآوری اینکه در بهمن ماه گذشته بیشترین تعداد تلفات گازگرفتگی در سال 89 ثبت شد، تصریح کرد: طی سال گذشته 782 نفر که 566 نفر آنها مرد و 216 نفر زن بودند به علت مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان باختند که تنها 164 نفر این گازگرفتگیها در بهمن ماه اتفاق افتاده است.

وی بیشترین میزان وقوع مرگ بر اثر مسمومیت با گازگرفتگی را در استان تهران اعلام کرد و گفت: تهران با 209 نفر، استانی بود که بالاترین تعداد مرگهای ناشی از گازگرفتگی را در سال 1389 ثبت کرد و پس از آن، اصفهان با 82 و آذربایجان شرقی با 58 نفر، دومین و سومین استانی بودند که بیشترین تعداد گازگرفتگی در آن ها روی داد. کمترین میزان گازگرفتگی در سال گذشته نیز در استان های هرمزگان با یک نفر، بوشهر با دو نفر و ایلام با 4 نفر در طول سال گذشته روی داده است.

رئیس مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی با اشاره به محاسبه مرگهای ناشی از مسمومیت با گاز منوکسیدکربن بر اساس هر 100 هزار نفر در جمعیت استانها اظهار داشت: اردبیل با مرگ دو نفر در ازای 100 هزار نفر، استانی است که بیشترین تعداد مرگ بر اساس هر 100 هزار نفر را ثبت کرده است و پس از آن، اصفهان و خراسان شمالی هر کدام به 1.7 نفر و آذربایجان شرقی با 1.6 نفر در هر 100 هزار نفر، استانهای دوم و سوم هستند.

خدادوست در تشریح میزان تلفات گازگرفتگی در طی 6 ماه نخست امسال گفت: در شش ماهه نخست امسال به ترتیب در فروردین ماه 85 نفر (67 نفر مرد، 18 نفر زن)، اردیبهشت ماه 75 نفر (41 نفر مرد، 34 نفر زن)، خردادماه 58 نفر (39 نفر مرد، 19 نفر زن)، تیرماه 34 نفر (22 نفر مرد، 12 نفر زن)، مردادماه 23 نفر (15 نفر مرد، 8 نفر زن) و شهریورماه 12 نفر (10 نفر مرد، 2 نفر زن) بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن جان خود را از دست داده اند.

وی با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در نصب وسایل گازسوز توسط هم میهنان اظهار داشت: از فصل پاییز و با سرد شدن هوا، شهروندان اقدام به نصب وسایل گرم کننده می کنند که بیشتر مصرف آنها گاز شهری است. عدم رعایت اصول ایمنی باعث مسمومیت با گاز منوکسیدکربن می شود، لذا هم میهنان در استفاده از این وسایل نهایت دقت را داشته باشند.

رئیس مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی کشور به هم‌میهنان توصیه کرد ضمن استفاده بهینه از وسایل گرمازا،‌ به توصیه های ایمنی در خصوص سالم بودن و استفاده صحیح از وسایل گرمایشی و مسیر خروجی گاز مونوکسید کربن از دودکش این وسایل توجه نمایند.


نوشته شده در یکشنبه 90/8/8ساعت 5:46 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

منابع مطلع سعودی اعلام کردند که الساعدی قذافی، پسر سرهنگ قذافی دیکتاتور مخلوع لیبی روز گذشته با حمایت سلفی‌ها وارد عربستان شد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الفجر، باشگاه دیکتاتورهای جهان روز گذشته اگرچه پذیرای یک دیکتاتور نبود، اما از پسر دیکتاتور لیبی استقبال کرد.

منابع آگاه و خاص به روزنامه الوطن، چاپ عربستان سعودی اطلاع دادند که بعد از ظهر روز گذشته الساعدی قذافی وارد فرودگاه بین‌المللی جده در عربستان سعودی شد.

این منابع در ادامه افزودند: یک فروند هواپیمای اختصاصی ترک الساعدی قذافی را به عربستان منتقل کرده و به همراه الساعدی یک مقام سعودی نیز بوده است.

این منابع آگاه سعودی تاکید کردند: ورود الساعدی قذافی به عربستان با پافشاری و میانجی‌گری سلفی‌های این کشور صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که الساعدی قذافی پس از فرار از لیبی به نیجر پناه برد و در آنجا دولت نیجر از او محافظت می‌کرد.

پیش‌تر شورای انتقالی لیبی خواستار تحویل الساعدی به این شورا شده بود که این درخواست شورای انتقالی با مخالفت نیجری‌ها مواجه شد.


نوشته شده در یکشنبه 90/8/8ساعت 5:45 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

رئیس پلیس تهران از دستگیری 62 نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار طی عملیات ویژه پلیسی خبر داد.

به گزارش  مهر، سردار حسین ساجدی نیا روز یکشنبه در حاشیه عملیات دستگیری اراذل و اوباش معروف و سطح یک پایتخت اظهار داشت: در عملیات ویژه امروز 62 نفر از اراذل و اوباش شناخته شده تهران در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان با اقدامات اطالاعاتی، شناسایی و دستگیر شدند.
 
وی ادامه داد: در این طرح که توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری عوامل یگان امداد انجام شد، 62 نفر از اراذل و اوباش به اتهام شرارت و ایجاد اختلال در نظم عمومی دستگیر و در همین راستا از دستگیر شدگان بیش از 900 قوطی مشروبات الکلی، تعدادی تجهیزات گیرنده ماهواره، سلاح سرد و گرم شامل کلت، چاقو، قمه و دشنه کشف و ضبط شد.
 
رئیس پلیس تهران افزود: در این طرح که به درخواست شهروندان تهرانی و برای تثبیت امنیت و آرامش انجام شد، مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی و سنتی شامل تریاک، کراک و شیشه به همراه 500 لوح فشرده مبتذل، مستهجن و آلات و اداوات مصرف مواد مخدر نیز کشف شد.
 
ساجدی نیا در پایان با اشاره به استمرار طرح امنیت محله محور تاکید کرد: این طرح بنا بر درخواست شهروندان و برقراری امنیت اجتماعی اجرا می شود و متهمانی که در این رابطه دستگیر شده اند پس از انجام تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی تحویل داده می شوند.

نوشته شده در یکشنبه 90/8/8ساعت 5:44 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره پرونده سوءاستفاده کلان از نظام بانکی، در جلسه ‌علنی صبح امروز مجلس قرائت و به قوه قضاییه ارسال شد.

به گزارش فارس، گزارش کمیسیون اصل نودم (90) قانون اساسی درباره رسیدگی به پرونده سوءاستفاده کلان از نظام بانکی (گروه آریا)، به شرح زیر است:

«حکومتی که مفتخر به الگو‌ساختن نظام علوی است، باید در همه حال تکلیف بزرگ خود را کم کردن فاصله طولانی خویش با نظام آرمانی علوی و اسلامی بداند، و این جهادی از سر اخلاص و همتی سستی‌ناپذیر می‌طلبد. جمهوری اسلامی که جز خدمت به مردم و افراشتن پرچم عدالت اسلامی، هدف و فلسفه ای ندارد نباید در این راه دچار غفلت شود، رفتار قاطع و منصفانه علوی را باید در مد نظر داشته باشد و به کمک الهی و حمایت مردمی که عدالت و انصاف را قدر می دانند تکیه کند... اگر دست مفسدان و سوءاستفاده‌کنندگان از امکانات حکومتی قطع نشود و اگر امتیازطلبان و زیاده خواهان پرمدعا و انحصارجو طرد نشوند، سرمایه‌گذار و تولیدکننده و اشتغال طلب، همه احساس ناامنی و نومیدی خواهند کرد و کسانی از آنان به استفاده از راههای نامشروع و غیرقانونی تشویق خواهند شد... به مسئولان خیرخواه در قوای سه گانه بیاموزید که تسامح در مبارزه با فساد به نوعی همدستی با فاسدان و مفسدان است، اعتماد عمومی به دستگاههای دولتی و قضایی در گرو آن است که این دستگاهها در برخورد با مجرم و متخلف، قاطعیت و عدم تزلزل خود را نشان دهند... دستی که می خواهد با ناپاکی در بیفتد باید خود پاک باشد و کسانی که می‌خواهند در راه اصلاح عمل کنند باید خود برخوردار از صلاح باشند... هرگونه اطلاع رسانی به افکار عمومی که البته در جای خود لازم است باید به دور از اظهارات نسنجیده و تبلیغات‌گونه بوده و حفظ آرامش و اطمینان افکار عمومی را درنظر داشته باشد.»
(فرازهایی از فرمان 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری خطاب به سران قوای سه‌گانه - اردیبهشت 1380)

ادامه مطلب...

نوشته شده در یکشنبه 90/8/8ساعت 5:44 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

   1   2   3   4   5   >>   >

Design By : Pichak