ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین لخظات انتظار


 


 

نوشته شده در پنج شنبه 91/5/26ساعت 2:30 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

دوستان لطفا نظر بگذارید .قابل بخشش نیستمن منتظر انتقادات شما برای هرچه بهتر شدن وبلاگم هستم...


نوشته شده در پنج شنبه 91/5/26ساعت 1:32 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

بسم رب الشهداء والصدیقین

هر کس که پیمان ولا دارد بیاید هر کس هوای کربلا دارد بیاید

(فان مع العسر یسرا ، ان مع العسر یسرا )

(پروردگارا تو خود گواهی بر من چه میگذرد.)

بارالها !...

خدایا ! دوری خانه ، پدر ، مادر ،برادر و خواهر را

خدایا ! بی خوابی های فراوارن را

خدایا ! دنیا و خواری هایش و همه چیز خوب و بدش را تحمل میکنم ولی دوری تو را یک لحظه تحمل نخواهم کرد.

خدایا ! تو را سپاس میگزارم که این بار سعادت را نصیبم کردی تا در راه خودت و اهل بیتت و شهدای خالصت حضور داشته باشم و آرزو دارم خالصانه از من بپذیری .

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 91/5/25ساعت 2:22 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

بسم الله الرحمن الرحیم
این بزرگوار کوچک در سن چهارده سالگی به همراه نیروهای فدائیان اسلام به جهاد رفت و تا سن شانزده سالگی مجروحیت هایی در جبهه های مختلف داشت و نهایتا پس از دو سال مبارزه فی سبیل الله در تنگ چزابه در سپیده دم 22 بهمن سال 1360 در سن شانزده سالگی با تیر مستقیم که از سمت نخاع وارد و سینه او را شکافته بود پس از گذشت ساعاتی به شهادت رسید و به لقاء محبوب خود نائل آمد و آنچه در ذیل میخوانید دل نوشته های این شهید بزرگوار میباشد


بسم  رب شهدا و صدیقین

من سید حبیب صادقی فرزند سید محمود وصیت نامه ام را به این شرح مینویسم:
انا لله و انا الیه راجعون به راستی که از سوی خدا آمده ایم و بسوی خدا باز میگردیم چه بهتر که در راه خدا رویم و آرزو کنیم که شهادت نصیبمان شود چه خوب است که این زندان را بگشاییم و به عرش رویم به سوی خدا،به سوی آزادی و صلح و صمیمیت وزندگی.

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 91/5/25ساعت 2:21 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

اکنون در سطح جهان، فضای مجازی از نبود قوانین بین‌‌المللی رنج می­برد و حتی دیده شده که برخی از دولت­‌‌ها از این نرم‌‌افزارهای جاسوسی غیرقانونی برضد سایرکشورها به صورت علنی استفاده می­‌کنند که نمونه‌‌ی آن را در مورد ویروس رایانه‌­ای استاکس‌‌نت که برنامه‌‌ی هسته­‌‌ای کشورمان را مورد حمله قرار داد، ملاحظه کردیم ...

 
سعید واحدی‌فر؛ جاسوسی مجازی[1]به اقدام و عمل برای بهدست‌ آوردن اطلاعاتی اشاره دارد که بدون کسب اجازه از دارنده‌‌ی اطلاعات که ممکن است شخص حقیقی یا حقوقی باشد، صورت می‌­پذیرد. این اطلاعات ممکن است که اطلاعات معمولی شخصی یا اطلاعات طبقه‌بندی شده باشند. این اطلاعات معمولاً از رقبای تجاری، دشمنان نظامی، دولت­‌ها و گروه‌ها‌ی سیاسی از راه اینترنت و یا شبکه‌‌­های رایانه‌‌ای و یا رایانه‌‌های شخصی به وسیله‌‌ی تکنیک «شکستن»[2] و یا بهوسیله‌‌ی نرم‌افزارها‌ی جاسوسی صورت می­پذیرد. عمل جاسوسی ممکن است بهوسیله‌‌ی دسترسی به پایگاه داده­‌های اینترنتی (که بیشتر در کشورهای غربی و ایالات متحده قرار گرفته است) باشد و یا به صورت ساده دسترسی پیدا کردن به رایانه‌­‌های شخصی و یا توسط هکرها[3]و یا نرم‌‌افزارها باشد. به تازگی نوع جدیدی از جاسوسی اینترنتی که به رصد فعالیت کاربران در شبکه‌­های اجتماعی می­‌پردازد نیز صورت می­پذیرد.
 
ابزارهای جاسوسی در فضای مجازی
 
1. هک؛
نوشته شده در چهارشنبه 91/5/25ساعت 2:16 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

عید فطر

1- عید فطر روز تولد دوباره انسان است

عطر دل‏انگیز ایمان در دل‏ها به مشام می‏رسد. گلبوته‏های صبر و مبارزه با نفس در جان‏ها شکفته می‏شود. روز عید فطر همه چیز رنگ و بوی خدایی دارد. هر چه اعمال نیک، تقوا و پرهیزکاری انسان بیشتر باشد، در روز عید به خدا نزدیک‏تر و عطر و بوی عید برای او دلپذیرتر است. عید فطر زمان شکفتن گل‏های ایمان در دل و جان انسان است. تحفه خداوند به مؤمنانی است که با سلاخ روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته‏اند. آنان که پلیدی را از جان خود بیرون رانده‏اند و به جای آن اخلاص و ایمان را جایگزین کرده‏اند. آری عید سعید فطر روز تولد دوباره انسان است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 91/5/25ساعت 2:5 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

ماه رمضان ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شریف‌ترین ماه‌های سال است. در این ماه درهای آسمان و بهشت گشوده و درهای جهنم بسته می‌شود، و عبادت در یکی از شب‌های آن ( شب قدر ) بهتر از عبادت هزار ماه است.
رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در خطبه شعبانیه خود درباره فضیلت و عظمت ماه رمضان فرموده است: «ای بندگان خدا! ماه خدا با برکت و رحمت و آمرزش به سوی شما روی آورده است؛ ماهی که نزد خداوند بهترین ماه‌ها است؛ روزهایش بهترین روزها، شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعات است.
بر مهمانی خداوند فرا خوانده شدید و از جمله اهل کرامت قرار گرفتید. در این ماه، نفس‌های شما تسبیح، خواب شما عبادت، عمل‌هایتان مقبول و دعاهایتان مستجاب است.
پس با نیت‌ای درست و دلی پاکیزه،‌ پروردگارتان را بخوانید تا شما را برای روزه داشتن و تلاوت قرآن توفیق دهد. بدبخت کسی است که از آمرزش خدا در این ماه عظیم محروم گردد. با گرسنگی و تشنگی در این ماه، به یاد گرسنگی و تشنگی قیامت باشید.»

آن گاه پیامبر اکرم وظیفه روزه‌داران را برشمرد و از
صدقه بر فقیران، احترام به سالخوردگان، ترحم به کودکان، صله ارحام، حفظ زبان و چشم و گوش از حرام، مهربانی به یتیمان و نیز عبادت و سجده های طولانی، نماز، توبه، صلوات، تلاوت قرآن و فضیلت اطعام در این ماه سخن گفت.

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 91/5/25ساعت 2:1 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

با وجود هزینه‌های سرسام آور سران رژیم صهیونستی برای درخشش ورزشکاران این رژیم جعلی در بازی‌های المپیک سریال ناکامی نمایندگان رژیم اشغالگر قدس در بازی‌های المپیک لندن نیز تداوم داشت تا پس از ناکامی مطلق در سه دوره اخیر بازی‌های المپیک، اسرائیلی‌ها یکبار دیگر طعم تلخ شکست را تجربه کنند.اشغالگر در حسرت مدال المپیک!

به گزارش رجانیوز، سران رژیم صهیونیستی از ماه‌ها قبل با هزینه‌های هنگفت در اندیشه جبران ناکامی مطلق نمایندگان خود در بازی‌های المپیک بودند تا به نوعی شکست‌های مفتضاحانه خود را با این جربه پوشش دهند اما کاروان 37 نفره رژیم صهیونیستی در المپیک 2012 لندن بازهم نتوانستند به سریال تحقیرآمیز این رژیم جعلی در بازی‌های المپیک پایان دهند تا یک ناکامی بزرگ دیگر در عرصه بین المللی برای این رژیم جعلی به ثبت درآید.

ادامه مطلب...

نوشته شده در چهارشنبه 91/5/25ساعت 1:54 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |


Design By : Pichak