ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین لخظات انتظار

 

 


نوشته شده در شنبه 90/12/27ساعت 12:24 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

 

کاپیتان هوشنگ شهبازی درباره سخنرانی خود در نوزدهمین اجلاس بین المللی حقوق بشر در ژنو با بیان آنکه محتوای سخنانش نقض حقوق ملت ایران از سوی غرب بوده است گفت: متاسفانه سایه سیاست شومی بر نگاه فعالان حقوق بشر سنگینی می کند.

به گزاش جهان، کاپیتان شهبازی گفت: بعد از تجربه فرود هواپیما بدون چرخ جلو بر آن شدم تا یک بیانیه و کمپین جهانی را برای رساندن صدای حق طالبانه مردم سرزمینم در برابر تحریم های صنعت هواپیمایی ایران راه اندزی کنم و در این راستا یک کمپین را در سایت شخصی ام فعال کردم که با استقبال بیش از 110 هزار امضا از طرف مردم مواجه شد.

هواپیمای مسافربری که کاپیتان شهبازی قهرمانانه آن را بر زمین نشاند، تنها یک مورد از هواپیمای مسافربری ایران بود که به دلیل مهارت کاپیتان آن ، مسافرانش توانستند جان سالم به در برند.در چند ساله گذشته به دلیل تحریم های ضد انسانی غرب برای هواپیماهای ایران، شهروندان زیادی جان خود را از دست داده اند.
ادامه مطلب...
نوشته شده در جمعه 90/12/26ساعت 6:56 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

یک شهاب سنگ نادر به وزن 585 گرم بر روی سقف یک خانه روستایی در نروژ کشف شد.

به گزارش ایسنا، «یورگن اودگارد» متخصص فیزیک نجومی دانشگاه اسلو نروژ معتقد است که این شهاب سنگ همزمان با بارش شهاب سنگی در این منطقه سقوط کرده است.

شهاب سنگ کشف شده یک نمونه نادر از شهاب سنگ breccias است که حدود 585 گرم وزن دارد و فرود آن، خسارت زیادی بر جای نگذاشته است.

«سرژ کوچمی» محقق موسسه فیزیک نجومی پاریس تأکید می کند: سنگ های فضایی به ندرت در مناطق پرجمعیت سقوط می کنند و کشف چنین نمونه نادر شهاب سنگی در این منطقه از نروژ تاکنون مشاهده نشده بود.


نوشته شده در جمعه 90/12/26ساعت 6:52 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

دیر آمدی و دیر نماندی شهاب وار/ آتش زدی به خرمن شب آفتاب وار

می‌دانم آخر آن نگه پر شراره ات/ آتش زند به دفتر عقلم شراب‌وار

در خاک دان نماند که از نسل قله بود/ مردی که پر کشید از اینجا عقاب وار

دریا ببین که آب حیات همیشه را / از التهاب خویش گرفتم سراب وار

در یادواره شهدا باز می‌وزد/ عطر حضور سبز خمینی گلاب وار


نوشته شده در پنج شنبه 90/12/25ساعت 3:1 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

سازمان بین المللی امداد رسانی، آکسفام، هشدار داد که با شدت گرفتن قحطی در یمن، این کشور در آستانه بحران انسانی قرار گرفته است.

به گزارش شبکه خبری العالم، این سازمان بشردوستانه اعلام کرد براساس آمار جدید برنامه جهانی غذا، 45 درصد از مردم یمن به غذای کافی دسترسی ندارند و نیمی از آنها از ناامنی غذایی رنج می برند و نیازمند کمک های فوری هستند.
این سازمان با هشدار دادن درباره شیوع بحران انسانی در یمن اعلام کرد که لازم است کشورهای کمک کننده اقدامات فوری اتخاذ کنند.
براساس تحقیقی که سازمان ملل در ژانویه گذشته انجام داده است یک سوم کودکان یمنی از سوء تغذیه شدید رنج می برند.


نوشته شده در پنج شنبه 90/12/25ساعت 3:0 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

رییس انجمن حوادث و ترومای اندام و ستون فقرات ایران معتقد است: کفش های نامناسب (تنگ، پاشنه دار و یا نوک تیز) می توانند باعث بیماری های زیادی شوند و در مواقعی می توانند موجب کجی یا قوز پا شوند.

دکتر محسن توکلی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: کفش های تنگ رطوبت بیش از حدی را در پا ایجاد می کند که باعث رشد قارچ می گردد.
این متخصص ارتوپدی در خصوص عوارض کفش های تنگ اظهار کرد: کسانی که کفش های تنگ می پوشند یا پاهایشان تحت فشار دائم است، پس از مدتی دچار ورم پا می شوند و انگشت چکشی در فرد ایجاد می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: افراد دیابتی باید بیشتر مراقب کفش هایی که می پوشند باشند چون کفش نامناسب به سرعت در این افراد ایجاد زخم یا عفونت می کند که این عفونت به استخوان آنها وارد و حتی در مواقعی منجر به قطع شدن پا می شود.
رییس انجمن حوادث و ترومای اندام و ستون فقرات ایران با اشاره به معایب کفش های پاشنه بلند اعلام کرد: این کفش ها را نباید بیشتر از سه ساعت پا کرد و کفش های پاشنه بلند روی پنجه های پا فشار می آورد و به مرور ساق پا کوتاه می شود که بسیار برای فرد دردآور است.
وی افزود: به دلیل پوشیدن کفش های پاشنه بلند بدن به جلو خم می شود و از حالت طبیعی خود خارج می گردد که در این صورت کمر درد و آرتروز زود رس بوجود می آید. ادامه مطلب...
نوشته شده در پنج شنبه 90/12/25ساعت 2:59 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |


تهدید ایران به حمله نظامی، تازگی ندارد و از‌‌ همان ابتدای انقلاب، غرب به ویژه دولت امریکا همیشه از این مساله به عنوان یک تهدید برای اعمال فشار به ایران و کسب امتیاز در صحنه سیاست بین‌الملل استفاده کرده است. اما در سال‌های اخیر رژیم صهیونیستی گوی سبقت را از همه ربوده و تلاش می‌کند تا با تاکید و بزرگ‌نمایی بیش از اندازه بر روی این مساله، اولا خطر ایران را جدی نشان دهد و از سوی دیگر، از این مساله برای سرکوب فشار‌ها و نابسامانی‌های داخلی خود استفاده کند.

به گزارش رجانیوز، با وجود صراحت عجیب مسئولان رژیم صهیونیستی در اعلام این مطلب در مجامع جهانی و بین‌المللی و جدی نشان دادن این مساله و همچنین، بازی رسانه‌ای با همراهی امریکا برای تحت فشار قرار دادن اتحادیه اروپا در زمینه اعمال تحریم‌های زیاد و سنگین علیه ایران، سازمان ملل متحد به عنوان مجمع اصلی کشورهای جهان که وظیفه برخورد با هرگونه اقدام جنگ‌طلبانه و تلاش برای جلوگیری از وقوع جنایات جنگی را برعهده دارد، نه تنها واکنشی نسبت به این مساله نشان نداده بلکه در برخی موارد و با ارجاع غیرقانونی پرونده برنامه هسته‌ای ایران به شورای امنیت و اعمال تحریم‌های گسترده اقتصادی، به همراهی با این ادبیات و این شیوه تخاصم جنگ‌طلبانه ان هم با این صراحت شده است.

این رویکرد سازمان ملل درحالی است که سوال‌های رئیس‌جمهور ایران در مورد نحوه تشکیل رژیم صهیونیستی و ماهیت افسانه هولوکاست، با واکنش شدید و بی‌سابقه این سازمان روبرو شد و حتی کار به تصویب قطعنامه در سازمان ملل در حمایت از رژیم صهیونیستی کشید.

ادامه مطلب...

نوشته شده در پنج شنبه 90/12/25ساعت 2:56 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

چه زمانى خداوند دست انسان‏ها را مى‏گیرد؟

«یَوْمَ لَایُخْزِى اللَّهُ النَّبِىَّ و الَّذِینَ ءَامَنُوا مَعَهُ»

آن روزى که تمام عزّت را به پیغمبر و مؤمنانِ همراه او مى‏دهد و به آبروى پیغمبر و اهل ایمان به قدر یک ارزن لطمه نخواهد خورد.

«یَسْعَى‏ نُورُهُم بَیْنَ أَیْدِیهِمْ و بِأَیْمنِهِم»

پیغمبر صلى الله علیه و آله و اهل ایمانى که نورشان در طرف راست و پیشاپیش آنها در حرکت است. پیغمبر و مردم مؤمن، در قیامت غرق در نور هستند و دست به دعا بر مى‏دارند. البته در قیامت نماز، روزه و حج نیست، ولى دعا وجود دارد.

پیغمبر صلى الله علیه و آله با مؤمنان چنین دعا مى‏کنند: «رَبَّنَآ أَتْمِمْ لَنَا نُورَنَا» خدایا! این روشنایى را که به ما دادى، کامل کن. نمى‏دانیم این نور و آثار آن چیست؟ روز قیامت با بودن نور، چرا پیغمبر صلى الله علیه و آله و مؤمنان دست به دعا برمى‏دارند که خدایا! این نور ما را کامل کن؟ یعنى هر چه نور، شایسته ما است، به ما بده و هیچ مقدار از آن را نسبت به ما دریغ نکن. دعاى پیغمبر صلى الله علیه و آله و اهل ایمان مستجاب است. خدا مى‏داند آن نورى که بعد از این دعا تجلى مى‏کند، چه نورى است؟ این خواسته اول آنها است.


نوشته شده در دوشنبه 90/12/22ساعت 3:30 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

"احمد شهید" متولد 1964 میلادی، یک مسلمان‌زاده مالدیوی است که از سال 1999 تا 2004 معاون وزیر امور خارجه، از سال 2004 تا 2005 سخنگوی رییس‌جمهور و از سال 2005 تا 2007 رییس دستگاه دیپلماسی مالدیو بوده است. او 11 ژوئن 2011 توسط شورای حقوق بشر سازمان ملل، به عنوان گزارشگر ویژه در امور ایران انتخاب شد. گزارشگر ویژه عنوان فرادی است که از سوی کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد حکم ویژه‌ای دارد تا در مورد وضعیت حقوق بشر در کشورها به بازرسی، نظارت و چاره‌یابی بپردازد.
به گزارش ایسنا، این گزارشگر مالدیوی که ظاهرا آشنایی چندانی با موازین حقوقی ندارد یا در خوش‌بینانه‌ترین حالت، تحت تاثیر و فشار آمرینی است که وی را مامور کرده‌اند، عادت به نوشتن گزارش‌هایی غیر مستند دارد و دامن قلم خود را به نگارش مطالبی اپوزیسیون‌پسند یا همسو با خواست گروه‌های تروریستی ناقض حقوق بشر همچون منافقین لکه‌دار می‌کند.

او که به منظور تهیه گزارش هیچ زحمتی برای مطالعه دقیق وضعیت حقوق بشر در ایران به خود نمی‌دهد، پیشاز ارائه گزارش به کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد، آن را در اختیار رسانه‌های نظام سلطه از جملهBBC قرار می‌دهد؛ چنانکه گزارش مقطعی او اواخر مهرماه سال جاری پیش از ارائه به کمیسیون، در BBC منتشر شد و گزارش دوم نیز که قرار است فردا ـ دوشنبه ـ به کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد ارائه شود، در اختیار این شبکه قرار گرفته است.
ادامه مطلب...

نوشته شده در دوشنبه 90/12/22ساعت 3:30 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

*به داداشم میگم:خیلی دوست دارم.میگه:چیه باز پول میخوای؟

میگم :پ نه پ یهو عاشق ریش و سبیلت شدم.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*دارم چایی میخورم داغ داغ سوختم.بابام میگه:سوختی؟
میگم:پ نه پ رفتم مرحله بعد.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*زنگ زدم 118 میگم:نیما حق دوست.میگه:شمارشو میخوای؟
میگم:پ نه پ خودمو معرفی میکنم اسم شما چیه؟
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*به همکارم میگم همین الان یه فیلم دانلود کردم.میگه:از تو اینترنت؟
میگم:پ نه پ از تو کانال کولر،اتفاقا پهنای باندشم زیاده،قطعی هم نداره.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*عاقد سر سفره عقد؛عروس خانم وکیلم؟پ نه پ دکتری!دعوتت کردیم سطح مجلس بره بالا!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*به معلممون میگم:آقا اجازه هست بریم دستشویی؟!!!میگه:واجبه؟پ نه پ مستحبه!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*رفتم ثبت احوال واسه شناسنامه بچه،میگم اسم شایان.میگه:جنسیت پسره؟
میگم:پ نه پ چون به مامانش رفته بزنین دختر.
ادامه مطلب...

نوشته شده در دوشنبه 90/12/22ساعت 3:26 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

   1   2   3      >

Design By : Pichak