ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین لخظات انتظار

کشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. کشاورز هر چه سعی کرد نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد.

پس برای اینکه حیوان بیچاره زیاد زجر نکشد، کشاورز و مردم روستا تصمیم گرفتند چاه را با خاک پر کنند تا الاغ زودتر بمیرد و مرگ تدریجی او باعث عذابش نشود.

مردم با سطل روی سر الاغ خاک می ریختند اما الاغ هر بار خاک های روی بدنش را می تکاند و زیر پایش می ریخت و وقتی خاک زیر پایش بالا می آمد، سعی می کرد روی خاک ها بایستد.

روستایی ها همینطور به زنده به گور کردن الاغ بیچاره ادامه دادند و الاغ هم همینطور به بالا آمدن ادامه داد تا اینکه به لبه چاه رسید و در حیرت کشاورز و روستائیان از چاه بیرون آمد …

نتیجه اخلاقی : مشکلات، مانند تلی از خاک بر سر ما می ریزند و ما همواره دو انتخاب داریم: اول اینکه اجازه بدهیم مشکلات ما را زنده به گور کنند و دوم اینکه از مشکلات سکویی بسازیم برای صعود!


نوشته شده در دوشنبه 90/12/22ساعت 3:25 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

امان از شر زبان مردم ” از شیخ بهایی ”


آدمی اگر پیامبر هم باشد از زبان مردم آسوده نیست، زیرا :


اگر بسیار کار کند، می‌گویند احمق است !


اگر کم کار کند، می‌گویند تنبل است!


اگر بخشش کند، می‌گویند افراط می‌کند!


اگر جمعگرا باشد، می‌گویند بخیل است!


اگر ساکت و خاموش باشد می‌گویند لال است!!!


اگر زبان‌آوری کند، می‌گویند ورّاج و پرگوست ..!


اگر روزه برآرد و شب‌ها نماز بخواند می‌گویند ریاکاراست!!!


و اگر نکند میگویند کافراست و بی‌دین …..!!!
ادامه مطلب...

نوشته شده در دوشنبه 90/12/22ساعت 3:24 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

پادشاهی، حکیمان را فرا خواند و گفت: مرا چیزی بیاموزید که اگر بسیار غمگین باشم، در آن نگاه کنم و غم دل از بین برود و اگر بسیار شاد باشم، در آن نگاه کنم و فریفته روزگار نگردم. حکیمان مدتی مشورت کردند و سرانجام، نگینی بر انگشتری او ساختند که روی آن نوشته شده بود: این نیز بگذرد


نوشته شده در دوشنبه 90/12/22ساعت 3:23 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی المقاومه، موفقیت‌های حزب الله در سال‌های اخیر چنان چشمگیر بوده که حتی دشمنان آن نیز نتوانسته‌اند، در برابر آن سکوت اختیار کنند، آخرین تحلیل ارائه شده از این موفقیت‌ها را روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت به قلم "گلعاد اشترن" طی چند روز گذشته به رشته تحریر درآورده و در این باره اظهار نظر کرده است. * با وجود ضربات وارد بر حزب الله این حزب همچنان با اقتدار است یدیعوت می‌نویسد: با وجود ضربات مادی و معنوی که طی شش ماهه اخیر بر حزب الله وارد شده، با این حال این حزب را همچنان راست قامت و سرپا می‌بینیم و در یک کلام باید گفت،‌ آن ضربات موجب شدند تا حزب الله جایگاه مستحکم‌تر و با نفوذتری در لبنان و قدرت حاکمه آن پیدا کند. * اقتدار نظامی و نفوذ در عرصه داخلی دو عامل کلیدی موفقیت حزب الله این روزنامه در این‌ باره به تشکیل کابینه جدید لبنان استناد می‌جوید که طرفدارانی از حزب الله را در خود جای داده است و سپس این سوال را مطرح می‌کند که این امر چگونه روی داد و در پاسخ به دو جمله کوتاه اکتفا می‌کند: اقتدار بیش از پیش نظامی حزب الله و ورود آن به عرصه سیاست داخلی.

ادامه مطلب...

نوشته شده در جمعه 90/12/12ساعت 7:7 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

به گزارش خبرگزاری مقاومت اسلامی،اتحادیه فعالان عرصه رسانه فلسطین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: دشمن صهیونیستی در سال گذشته بارها خبرنگاران را در جریان پوشش تظاهرات هفتگی فلسطینیان علیه ساخت دیوار حایل در روستاهای نعلین و بلعین و نبی صالح در نزدیکی رام الله واقع در مرکز کرانه باختری و بیت امر واقع در شمال الخلیل آماج اقدامات سرکوبگرانه قرار داد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: اشغالگران صهیونیست در سال گذشته دست به بیش از 120 مورد تجاوز علیه این تیم ها زدند.

این بیانیه افزود : از برجسته ترین این تجاوزات بازداشت 17 خبرنگار فلسطینی و بازجویی از آنان و توقیف تجهیزات شان می باشد.


نوشته شده در جمعه 90/12/12ساعت 7:6 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

با پایان سال 2010 میلادی تمام شاخص ها نشان از آن داشت که توافق سوریه و عربستان سعودی که در محافل لبنان تحت عنوان معادله س س شناخته می شد به مراحل پایانی خود نزدیک می شود، مسأله تا حدی جدی بود که سعد حریری نخست وزیر وقت لبنان نیز گفت که این معادله به پایان رسیده و توافق در تمامی بندها حاصل شده است، اما تغییر ناگهانی در موضع عربستان سعودی در پی سفر غیر منتظره سعد حریری نخست وزیر به آمریکا و اروپا باعث شد این معادله شکست خورده و اوضاع لبنان بار دیگر به صورت موقت دستخوش ناآرامی شود. در پی شکست این توافق درخواست برای برگزاری نشست فوق العاده شورای وزیران مطرح شد، اما حریری این درخواست را رد کرده و حاضر نشد به کشور بازگردد، بعد از آن بود که مخالفان دولت شامل محور مقاومت و هم پیمانان وی نشستی را تشکل داده و خروج خود از کابینه را اعلام کردند. با کناره گیری 11 نفر از اعضای کابینه لبنان، کابینه از رسمیت خارج شد و به دولت پیشبرد امور تبدیل شد، به این ترتیب حریری در حالیکه در خارج از کشور به سر می برد و حاضر نبود برای رفع مشکلات لبنان به این کشور بازگردد، از سمت خود برکنار شد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در جمعه 90/12/12ساعت 7:3 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

در زمان های قدیم حاکمی وجود داشته که منصف و خدا شناس بود.

در یکی از روز ها این حاکم از وزیران و درباریان خود می پرسد آیا شخصی وجود دارد که از زمان پیامبر تا الآن زنده باشد.یکی از اطرافیان حاکم به جلو می آید و میگوید :

گستاخی مرا ببخشید، پیر مردی هست که خانه اش خیلی دور می باشد و به سختی می تواند سخن بگوید.سپس حاکم دستور داد که آن پیر مرد را پیدا کنند و نزد او برند.

وقتی پیر مرد نزد حاکم آمد، حاکم از او پرسید: آیا حدیثی وجود دارد که از پیامبر صحت داشته باشد.

پیر مرد جواب داد:بله، پیامبر اکرم(ص) فرموده:« انسان هر چه که پیر تر می شود طمع او بیشتر می شود.»سپس حاکم به او یک کیسه طلا داد.

وقتی که پیرمرد را به خانه اش بازمی گرداندند در بین راه گفت مرا باز گردانید با حاکم کاری دارم.هنگامی که نزد حاکم رسید گفت:« اگر باز هم حدیث بگویم به من طلا می دهید.»

 


نوشته شده در سه شنبه 90/12/2ساعت 7:9 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

- چرا روی آدرس اینترنت به جای یک w، سه تا www  می‌گذارند؟ چون کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کنه.

2- چرا مار نمی‌تواند به مسافرت برود؟ چون دست ندارد که برای خداحافظی تکان دهد.

3- برای قطع جریان برق چه باید کرد؟ باید قبض آن را پرداخت نکرد.

4- آخرین دندانی که در دهان دیده می‌شود چه نام دارد؟ دندان مصنوعی.

5- چطور می‌شود چهارنفر زیر یک چتر به‌ایستند و خیس نشوند؟ وقتی هوا آفتابی باشد این کار را انجام دهند.

6- اگر سر پرگار گیج برود چه می‌کشد؟ بیضی.

ادامه مطلب...

نوشته شده در سه شنبه 90/12/2ساعت 7:9 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

استخوان آدم ها وقتی که از مادر متولد می شوند انعطاف پذیر است. به همین دلیل خیلی باید موظب باشیم که کج نشوند.

اگر توجه کرده باشید، خیلی از آدم هایی را دیدید که پاهایشان پرانتزی شکل هست یا انگشت هایشان کمی خمیدگی دارد.

یکی از دلایلی که باعث می شود بعضی از اعضای بدن راست نباشند همین انعطاف پذیری استخوان ها می باشد. همان طور که گفتم: بچه وقتی از مادر متولد می شود  استخوان هایش انعطاف پذیر می باشد، پس برای این که هر چه سریع تر استخوان ها محکم شوند، علاوه بر شیر مادر باید مقدار زیادی ویتامین D به بدن بچه برسد که آسان ترین راه آفتاب گیری می باشد.ولی اگر آفتاب نباشد می توان از روغن ماهی استفاده کرد مخصوصا ً اگر  ماهی دریا باشد، که ماهی جنوب بهتر است.

بعضی از خانواده ها فکر می کنند بچه باید زود راه برود، به همین دلیل می آیند دست های بچه را می گیرند و بچه را وادار به راه رفتن می کنند. همین مسئله موجب می شود که استخوان های بچه کمی کج شود و وقتی کمی بزرگ شد پاها خود را نشان می دهند که پرانتزی شده اند. یا انگشت های پا که بر اثر فشار زیاد کمی کج می شوند.

و اما در سن بلوغ که بدن می خواهد سریع رشد کند، دوباره استخوان ها کمی نرم شده و از همین خاصیت می توان کمک گرفت تا استخوان ها را کمی ترمیم کنیم که میتوان با تمرین بعضی از ورزش ها به ترمیم استخوان ها کمک کرد.

این مسئله بعد ها بسیار دردسر ساز خواهد بود، پس بهتر است که از همین الآن در باشگاه های ورزشی شرکت کنیم تا بدنی سالم داشته باشیم.

نکته: اگر در  ورزش هایی شرکت می کنید که فقط یک منطقه از بدن تحرک دارد مثل فوتبال و پینگ پونگ، در ورزش های دیگری که تمام نقاط بدن را جنبش می دهد هم شرکت کنید.


نوشته شده در سه شنبه 90/12/2ساعت 7:8 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

وقتی خداوند انسانها را خلق کرد، آنچنان سیستم بدنشان را پیچیده کرد که تک تک سلول ها کار معینی انجام می دهند.

یکی از کارهای اعجاب انگیز انسان ها این است که با مصرف مقدار کمی کالری می تواند کار بسیاری انجام دهد. حتی پیامبر هم فرموده که انسان کم مصرف ترین موجودات زمین است. مثلا اگر در یک روز 1000 کالری به بدن برسد انسان می تواند با مصرف 200 کالری تمام کار های آن روز را انجام دهد.

هیچ موجودی یافت نمی شود که بتواند همانند انسان اینطور انرژی مصرف کند. اگر بگویید چرا ؟ دلیلش این است که خداوند هنگام آفرینش انسان از روح خودش در آن دمید.

دلیلی بهتر از این می توان پیدا کرد!..........

 اگر مطلبم کاستی داره به خاطر این هست که یک جا شنیدم و به یاد نمی آورم.

 


نوشته شده در سه شنبه 90/12/2ساعت 7:6 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |

<      1   2   3      >

Design By : Pichak