ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین لخظات انتظار

نماینده حوثی ها در کمیته سازمان دهی انقلابیون جوان، با بیان این که آمریکا و عربستان گردانندگان انتخابات یمن هستند، گفت: تحریم انتخابات ریاست جمهوری حق مسلمی است که قانون اساسی آن را برای افراد، گروه ها و احزاب قایل شده است.
 
"علی العماد" روز سه شنبه در گفت و گو با العالم اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری که امروز در یمن آغاز شده است تنها یک نامزد دارد و آن عبدربه منصور هادی است و این چیزی نیست که انقلابیون برای آن قیام کرده اند.
 
وی با تاکید بر این که این انتخابات با حمایت آمریکا و عربستان سعودی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: در واقع این انتخابات به منظور اجرای طرح شورای همکاری خلیج فارس و مشروعیت بخشیدن به آن در میان افکار عمومی است.
 
نماینده حوثی ها در کمیته سازمان دهی انقلابیون جوان در ادامه گفت: هر کس در این انتخابات شرکت کند در واقع در امضای طرح شورای همکاری خلیج فارس شرکت می کند که زمینه ساز دخالت منطقه ای و بین المللی و به ویژه دخالت آمریکا و آل سعود در امور داخلی یمن است.
 

وی سپس تصریح کرد: طرف های بین المللی و منطقه ای سعی دارند این طرح را به ثمر بنشانند تا منافع خود و ادامه حضور خویش در یمن را تضمین کنند.
 
العماد تاکید کرد: مردم یمن به خیابان ها ریختند تا مخالفت خود را با طرح شورای همکاری خلیج فارس اعلام کنند زیرا این طرح پس مانده های رژیم علی عبدالله صالح را در حکومت حفظ خواهد کرد.
 
وی گفت: مردم همچنان به انقلاب تا تحقق مطالبات عادلانه خود ادامه خواهند داد و تشکیل دولت منتخب و دموکراتیک و محاکمه عناصر رژیم صالح را که دستانی آلوده به خون ملت و جیب هایی مملو از ثروت مردم دارند، خواستار هستند.

نوشته شده در سه شنبه 90/12/2ساعت 7:1 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |


Design By : Pichak