ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آخرین لخظات انتظار

به گزارش پایگاه 598، با نزدیک شدن به زمان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد افزایش تحرکات پیش از موعد برخی از کاندیداها به منظور جلب رضایت مردم حوزه انتخاباتی خود برای کسب آراء بیشتر می باشیم.



در این بین یکی از کاندیداهای پر حاشیه حوزه انتخابیه کرمانشاه در جدید ترین فعالیت تبلیغاتی خود اقدام به بخشیدن زمین های 1000 متری به بهانه ساخت مسجد و حسینیه در منطقه های مختلف این استان نموده است.

بر اساس این گزارش این کاندیدا با اهداء زمین های 1000 متری به مردم مناطق مختلف کرمانشاه به بهانه ساخت مسجد و در پی آن تبلیغات بنری مبنی بر اهداء زمین به مردم، ده ها روز قبل از آغاز زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی، میتینگ های تبلیغاتی خود را راه اندازی کرده است.


همچنین چندی پیش نیز این نامزد مجلس با برگزاری نمایشگاه کتابی به نام خودش، تبلیغات بسیاری را در استان کرمانشاه به راه انداخت که این امر با واکنش مطبوعات و رسانه ها نیز همراه بود.

این امر در حالی اتفاق می افتد که رهبر معظم انقلاب بارهای بار هشدار هایی را مبنی بر خطر نفوذ کانون های قدرت و ثروت در مجلس شورای اسلامی را بیان نموده اند. ایشان در سخنان اخیرشان خطاب به نمایندگان مجلس فرمودند: "اگر کسی به‏خاطر تأمین نمایندگی در مجلس بعدی، به صاحبان ثروت و قدرت نزدیک شود، خدا از این کار بسیار زشت نمی گذرد و انتقام الهی، حتماً بر سرنوشت او اثر خواهد گذاشت، ضمن اینکه این گونه کارها بر جامعه هم اثر منفی می گذارد."


نوشته شده در پنج شنبه 90/11/20ساعت 8:18 عصر توسط محمدرضا محمودی راد نظرات ( ) |


Design By : Pichak